Translate

wtorek, 4 września 2012

Nieprzyjemny problem...

Wiekszosc z nas ma chyba jakis problem, dla ktorego zrobilaby wszystko zeby sie go pozbyc. Mam i ja:) Mam wlosy przetluszczajace sie a co za tym czesto idzie lupiez. Probowalam wielu produktow, aby pozbyc sie tego problemu, kosmetyki dzialaly, ale tylko na mala chwile.
Az w koncu natknelam sie na szmpon z firmy Redken z serii Scalp Relief- Dandruff Control. Ta wersja szamponu jest dla przypadkow drastycznych bo dla bardzo suchej skory wrecz z egzema. Egzemy nie mam, ale pomyslalam, ze jezeli inne kosmetyki nie daly sobie rady z zatrzymaniem lupiezu to ten napewno pomoze... i tak sie stalo.
Wlosy  po umyciu sa przepiekne...wygladaja zdrowo oraz oczywiscie pozbylam sie problemu.
Szampon ma w sobie pirytionian cynku, ktory pomaga w walce z lupiezem oraz Interbond Scalp system i Hydro-Zone System, ktore maja nawilzyc skore glowy. Zapach jest przyjemny i odswiezajacy - lawendowy, z nutka miety/eukaliptusa.
Wiem, ze szampon jest dostepny na Douglas.pl za 68.40zl + dostawa, ja kupilam go na stronie feelunique.com za dokladnie £9.96, 300ml (okolo 50zl) z darmowa przesylka na caly swiat!
Czy uzywalyscie juz tego szamponu? A moze stosujecie cos innego na Wasze wlosy, godnego polecenia?
Pozdrawiam x

1 komentarz:

  1. Ja stosuje szampon z pokrzywy lub na zmianę z czarnej rzepy Joanna raz jeden raz drugi i problem znikł!

    OdpowiedzUsuń